Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 7, 2005
Image Size
441 KB
Resolution
994×639
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,837 (3 today)
Favourites
142 (who?)
Comments
70
Downloads
682
×
MGS3 Water Balloon Fight by Inonibird MGS3 Water Balloon Fight by Inonibird
...Honestly, I was really, REALLY bored when this appeared in my sketchbook. It eventually came to be colored and posted on my dorm door. It's kinda funny to have people drop by to tell me how much they like it, even though none of them have played the game. -_-

Cheers! I'm sure there's more to come... ^_^
Add a Comment:
 
:iconmaster-clovenhoof:
Master-ClovenHoof Featured By Owner Oct 20, 2011
LoooL XD fudging funny! The Fear's face "Crap"
I loved it :D & ya I played the game of course & I'm a big fan of MGS! It's my #1 of all time!
Reply
:iconalucardandhiswolfs:
AlucardAndHisWolfs Featured By Owner Nov 4, 2009
*Dies of Laughter* :turbopoke:
Reply
:icongruspecialist:
GRUspecialist Featured By Owner Jun 3, 2009
ocelot & eva = EPIC EXPRESSION :lol: :love:
Reply
:iconkingofsquids:
KingofSquids Featured By Owner Dec 3, 2008
I love your imagination!!
this is absolutely amazing
Reply
:iconordoncrane:
OrdonCrane Featured By Owner Oct 24, 2008
Dunno why, but makes me wonder what BB was thinking when he decided to trust EVA in the first place. 'Hmm...she didn't say the password, but she shot hose guys...don't know anything about her at all, and there's that password thing...bah, she's hot.'
Reply
:iconmajorraikov13:
MajorRaikov13 Featured By Owner Aug 7, 2007
Hahahahahahahahahahaha!!! This is FUNNY!! Nice Work! Gotta Love Fear's Expression! HAHAHAHAHA! I Checked Out Your Gallery and I am a BIG fan of TCD!! Keep Drawing!!
Reply
:iconzombierose:
ZOMBIEROSE Featured By Owner Jun 29, 2007  Student Filmographer
Actually, I've heard i the Armenian Tradition there is a national annual water war day.
It is called Vartevour and is a holiday, it starts sometime around July and is loads of fun. (Even adults play it xD)
I like how you draw Fear, and Ocelot, they look so much less creepy lol.
Hideo Kojima should call you 'cause you are talented, if only knew how popular the Cobra Unit could make him, what with the regin of fangirls awaiting to see more TCD he will finally have a reason to drop ninja Raiden he heh x( I like how you input End's sniping powers into the humor ofthis whole piece. Props to you Inoni, this is another awesome-in-a-box drawing that would not cease to make me laugh evertime I see it :).
Reply
:iconindesireablesins:
IndesireableSins Featured By Owner Jun 4, 2007
Too funny. I totally love it. XD
Reply
:iconbtz2005:
btz2005 Featured By Owner Apr 25, 2007
This is going to take you waaaaaaay back. Did you know that you submitted this on my 17th birthday? o_o Wierd... I really like this, though. I can imagine the sound effects... XDD :crazy:
Reply
:iconinonibird:
Inonibird Featured By Owner Apr 25, 2007  Professional Digital Artist
Oh maaaaaaaan, it does take me back! :o That thing was hanging on the door for the first half (at least!) of Freshman year...dang. Daaaaang. *blinks* Wait...don't you mean 18th? :confused:
Reply
Add a Comment: